-- Song Player http://playlist.me --> .: 7.fejezet-Csalódottság

Eddigi oldalmegjelenítések

2014. július 25., péntek

7.fejezet-Csalódottság

Sziasztok!
Meghoztuk a kövi részt, ami nagyon rövid lett. De remélem attól még tetszeni fog és kíváncsiak lesztek a folytatásra.


Molly szemszöge:
Odamentünk  az ajtó elé mindannyian. Egy nagy levegőt vettem és becsöngetem. Liamre néztem aki küldött egy nyugtató pillantást. Visszanéztem az ajtóra ami már tárva nyitva volt és ott állt benne a szőkeség gyönyörű kék szemekkel. A hasamba ezer pillangó elkezdett lebegni, a torkomba dobogott a szívem és azt sem tudtam, hogy mit kell mondani. Teljesen lefagytam. Aztán Liam megszólalt, és mentett ki a helyzetből.
-Helló Niall! Hogy vagy? Szeretnénk neked adni valami fontosat! Mármint Molly szeretné adni neked. Niall ő itt Molly, ő pedig Leah.
-Szia!-köszönt mosolyogva Lee.
-Szia!-köszöntem én is, bár tuti, hogy valami hülye fejet vághattam. Ennek ellenére Niall egy széles mosollyal köszönt nekünk és beljebb tessékelt minket.
-Sziasztok! Gyertek beljebb.-mondta Niall.
Bementünk a házba, ami egy fiúhoz képest nagyon rendezett volt. Elmentünk a konyhához, ahol majdnem elsírtam magam. Egy lány fogadta Niallt puszival. Biztos, hogy a barátnője. Hisz azt mondta Liam, hogy nincs senkije. Persze nem gondolhattam, hogy majd én összejövök vele, csak mivel én is rajongó vagyok ezért megnyugtatott az a dolog hogy még szingli. De ha boldog a lánnyal akkor én is örülök, mert ez egy tisztességes rajongó dolga. Bár ez a lány nem úgy nézett ki mint egy aranyos lány Egyáltalán nem illik Niallhez. Gyönyörű lány volt, de valahogy nem ilyen párt képzeltem Niall mellé. Fekete  hosszú haj, formás alak, nagy ajkak, nagy mellek. Mindegy most nem is ezért jöttünk. Át kell adnom a nyakláncot. Jobban örülnék ha elmenne most ez a lány.
-Ő itt a barátnőm, Kelsie.
-Sziasztok!-köszönt, egy kicsit flegmán. Megértem hisz csak úgy beállítottunk ide.
-Nem is tudtam, hogy lett barátnőd.-mondta meglepve Liam.
-1 hete találkoztunk. Mi lenne az a fontos dolog?
-Liam majd én átadom, és mindent elmondok neki.-mondtam Liamnek.-Niall ez egy nagyon fontos ügy, szóval eltudunk menni valahova kettesbe?-kérdeztem egy kicsit félénken. Ennek amint láttam Kelsie nagyon nem örült. Úgy méregetett mint egy darab hús.


-Persze, gyere fel ott jó lesz-vezetett fel a lépcsőn.
Gondolom a szobájába vezetett, mert nagyon úgy nézett ki. Kék falak, nagy francia ágy, csomó kép róla és családjáról meg persze a bandáról. Volt a szobájához egy külön fürdőszoba is.

Niall szemszöge:
Épp reggelit csináltunk a barátnőmmel, amikor csöngettek.
-Ki lehet az? Nem hívtam senkit.-mondtam Kelsienek.
-Én sem hívtam senkit.-mondta.
Oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam. Nagyon meglepődtem. Liam és két lány állt az ajtóban.
Bemutatkoztunk egymásnak, aztán az egyik lány, Molly valami fontosat szeretett volna átadni négyszemközt ezért felmentünk a szobámba. Gondolom valami rajongói levél vagy ilyesmi. Körbenézett, addig én egy kicsit  összerámoltam.
-Niall ez egy nagyon fontos dolog.Mindent elmondok az elejétől.
-Rendben figyelek-mosolygott rám. Leült mellém az ágyra  és belenézett a szemeimbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése